torsdag 11 juni 2009

Ullis & Elias bröllop 090606

Blivande herr och fru Blomqvist på väg upp från altargången


Båda sa "ja"! Ullis tyckte det kändes som en seger att gå ut från kyrkan som herr och fru Blomqvist.

Vackra brudparet


Brudparet tillsammans med prästen


Marco & jag


Jag & min älskling


Catrin och Jimmy ser kärleksfulla ut


Brudparet eskorterades med häst och vagn från kyrkan till festplatsen på Dragsö


Marco är bra på att fota


Det finfina sånghäftet



Catrin, Ullis och jag


Ullis kusin Kajsa hade gjort denna fantastiskt vackra frisyr!



Punsch serverades på punschverandan efter maten


Jag & Kajsa



Jag och Ida


Tårtdags


Ullis syster Heléna hade bakat bröllopstårtan. Mycket fin och god!


Jag och min älskade tvillingsyster Catrin


Jag och Ullis mamma. Gissa vad hon heter?...Jo, Anja! Anja & Anja ;)



Marco & Peter


Jimmy & Catrin anfaller dansgolvet

8 kommentarer:

  1. Vilket vacket brudpar! o så fina bilder på dig o Marco o Catrin o Jimmy ni var verkligen superfina allesammans =)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. OMG...vad fina ni e du och Marco! Jag ser verkligen framemot ert bröllop snart! ;-)
    Vad söta ni e du och din syster!
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad fina ni va allihopa och vilken fin brudklänning! Du och Marco är så fina tillsammans =) Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt vi hade och Ullis och Elias är ju bara för underbara tillsammans! Många kramar till min älskade syster!

    SvaraRadera
  5. Shit vad du och din syster va lika! Vi hade aldrig sett skillnad! :-) Trevlig blogg du har! Hälsa Marco och Nadja från oss! kram på er

    SvaraRadera
  6. Vad vacker du är min vän!
    Ser ut som ni hade en lyckad bröllopsfest, härligt!

    SvaraRadera
  7. Åh, det ser så underbart ut!! Tänk att nästa år ska Fredrik och jag gifta oss. Så underbart. Det blir ju verkligt när man ser fotona. Ni ser ut att ha haft en oförglömlig dag. Det är så ljuvligt att gå på bröllop. Den bästa fest man kan tänka sig. Ska på bröllop själv i sommar. Carolin Pedersen (om du vet, gick i min klass på högstadiet) och Jimmy Andersson ska knyta kärlekens band. Stor kram PS. Ni va så läckra!

    SvaraRadera