söndag 28 juni 2009

Grillning hos P-G & Linda

Linda & Melker
P-G gillade de rökta räkorna

Förrätt i trädgården

Härligt med hammock!

P-G i grillartagen

Mellan förrätten och huvudrätten blev det två matcher i Kubb. Tjejerna mot killarna förståss. ;)

Bus med underbara Melker

Melker gillade visst mitt halsband

Polishunden Kia
På lördagen var vi bjudna på grillning hos P-G & Linda. Vi hade verkligen en supertrevlig kväll! Till förrätt fick vi nyrökta räkor, något av det absolut godaste jag har ätit! Huvudrätten bestod av grillade laxkotletter, grillade färskpotatis, grillade champinjoner och grillade majskolvar...ja GRILLAT helt enkelt. Himla gott var det och till efterrätt fick vi kladdkaka med jordgubbar och grädde! MUMS

8 kommentarer:

  1. Hej gumman! Vad mysigt ni ser ut att ha och grillat är ju ALLTID gott :) Melker är ju supersöt. Skulle vara kul att träffa dem någon gång. Kram kram

    SvaraRadera
  2. hej, jag skickar samma länk till dig som till Catrin. Jag e helt fast och man kan länka till sin egen blog. Kolla på detta: http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=869422

    SvaraRadera
  3. Åh, det låter mumsigt. Verkligen. Du ser så fin ut med den lille killen. Dags för en liten bebis snart kanske? Hihi. Stor kram

    SvaraRadera
  4. Hej Anja! Ja, jag blev ju nyfiken när jag såg adressen till din blogg på din Facebooksida. Något säger mig att vi kommer att ses här ibland!:) Hoppas du har det riktigt bra, kram

    SvaraRadera
  5. Hej lilla Anja! Vart är du??? Kom fram snart....snälla! ;-)
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej Anja! Ska du inte blogga mer? Det som var så roligt att läsa.. :( Hoppas att du har det bra!? KRAMAR Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Anja! Hoppas allt är bra med dig! Såg videon från Arvids dop i helgen, sånt bra team vi var! ;) Förresten, kanske dags att uppdatera bloggen?.. Ha det bra, kram Anna

    SvaraRadera
  8. Så vacker du är tjejen! :)
    Kul blogg!<3

    SvaraRadera