tisdag 20 oktober 2009

Lägesrapport

Känner mig mycket bättre nu men är fortfarande inte så stark att jag orkar börja jobba. Jag kommer att vara sjukskriven veckan ut och sedan försöka ta nya tag på måndag. Som jag har sagt innan har jag verkkligen underbara vänner som stöttar och uppmuntrar! I söndags var våra goa vänner Lasse & Birgitta och hälsade på en iten runda, vilket var jättemysigt. Med sig hade de en present till mig som de visste att jag verkligen hade önskat mig. En jätteläcker stor olivgrön vas som är lika fin med blommor i som utan. Tror den kommer att vara perfekt att ha vita liljor i. :)


En annan sak som jag faktiskt blev väldigt överaskad av var att Marco i fredags kom hem med den mest underbara rosenbukett någonsin! Tro det eller ej...den var inte från honom denna gången, utan från hela Barn-och familjenheten, underbara Inger Berg som jobbar i receptionen, våra goa administrativa assistenter Inger Olofsson och Camilla Sollitander samt områdeschef Elna Thomasson på jobbet! Tänk att jag fick denna fina uppmuntran även då jag inte ens jobbar inom den enheten. Hur gulligt som helst! :)


Trots detta känner jag ändå att jag har dåligt samvete för att jag har varit borta från jobbet så länge (över 3 veckor!!!) nu. Kanske typiskt mig, jag vet inte...
Kram till er alla! <3 <3 <3

5 kommentarer:

  1. Va bra att du börjar känna dig bättre nu gumman! vilken fin vas du har fått och helt underbara rosor ju! Hoppas att du snart mår bra igen! Saknar dig gumman! kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jag blir alldeles rörd Anja! Men du är ju en toppentjej, som du vet och såå omtyckt av alla och det märks ju inte minst nu med alla presenter!! Det är du värd!!
    Inger Bergs rosbuketter...finns det några vackrare blomsterarrangemang än hennes?!?!?! Hon är såå duktig!
    Åh Loobvasen....det är såå fin. Har en i rosa och jag älskar den och som du säger...det är så fint med liljor i den!
    Orkar du ta emot besök snart?

    Kram kram på dig och tänk inte på jobbet nu utan bara på dig själv!

    Bamsekramar Lotta

    SvaraRadera
  3. Underbar vas!! Och vilka blommor! Verkligen snällt av dem och det säger så mycket om både dem och dig :-)
    Skönt att du är bättre. Hoppas vi kan träffas snart!

    Vila massa nu innan jobbstart! kram

    SvaraRadera
  4. Hej älskade syster!!!

    Vilken supervacker vas. De verkar vara sååå snälla Lasse och Birgitta. Rosorna var ju helt fantastiska de också...visst är det roligt med trevliga arbetskamrater som muntrar upp en när man är sjuk?!

    Vad roligt att du har lagt in en bebisnedräknare på bloggen, roligt att fälja, vilken vecka är du i nu? Kram Kram :)

    SvaraRadera
  5. Att du blir så ompysslad och får så fina blommor mm visar att du är väldigt uppskattad av din omgivning!
    Kämpa på, hälsningar från öst.

    SvaraRadera